Fifty fifty - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Fifty fifty - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Fifty fifty

Door: Arjen en Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

19 Juni 2008 | Paraguay, Asunción

Even een ander bericht op onze site.

Tijdens ons afscheidsfeest hebben we geld ingezameld voor Arjen's project. We hebben toen ruim 500 euro van jullie gekregen om bomen te planten.

Arjen heeft inmiddels een goede start gemaakt met de projecten bij WWF en het geld dat hij hiervoor had gekregen van Unilever.

Zoals jullie vorige week hebben gelezen, is er voor mij bij Dequeni ook genoeg te doen. Voor sommige dingen heb ik alleen budget nodig en dat is er niet op dit moment.

Daarom willen Arjen en ik jullie donaties fifty fifty verdelen over WWF en Dequeni. We horen het graag als iemand daar bezwaar tegen heeft.

Onze mailadressen zijn:

Vooral doen!
    xxxx

• 22 Juni 2008 - 10:04

Maaike:

zeker doen, jullie kunnen ongetwijfeld inschatten hoe het geld goed besteed kan worden!
    succes

• 24 Juni 2008 - 09:27

Jurrian:

Hoi DNA,

Veel te lang niet op de site gekeken. Leuk om alle berichten te lezen. Ik vind het knap hoe jullie je in het Spaans (hoe gebrekkig ook) inzetten voor de Paraguayanen. Zet em op!