Laatste dagen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

04 December 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Oh, wat is het heerlijk om weer terug te zijn in Buenos Aires!

Ja, het is een rumoerige stad.
Ja, ze hebben last van smog.
Maar... dat alles wordt ruimschoots gecompenseerd door heerlijk eten, stijlvolle mensen en winkels en ach eigenlijk alles wat een mens nodig heeft om te genieten.

Buenos Aires zorgt ervoor dat we deze laatste dagen voor onze terugkeer naar huis volop genieten.

Hoe?
Nou met shoppen: Arjen´s nieuwe, italiaans gestylde pak wordt nu vermaakt en kunnen we morgenmiddag ophalen.
Met lekker eten: gisteren voor het laatst uitgebreid getafeld voor minder dan 40 euro.
En met als uitsmijter: een concert van Madonna vanavond! Ongelooflijk dat we nog kaartjes hebben kunnen bemachtigen... voor mij echt de meest fantastisch denkbare afsluiting van deze reis.

In tegenstelling tot eerdere berichten landen we trouwens zondag 7 december om 7.15 uur op Schiphol (dus niet de 6e).
Tot snel!

• 04 December 2008 - 14:03

Judith Ann:

Jeetje jongens, wat is de tijd gevlogen.
    Gisteren had ik het nog over jullie met Femke D. [die tegenwoordig op Pika werkt] en vroeg me al af of het einde al in zicht was. En ja dus. Trek je wanten en sjaal maar aan, want het is hier frreezing! Enjoy de laatste dagen en spreek je vast snel Arjen! Grüsse!

• 04 December 2008 - 14:35

Asli:

joepie, nog even! Geniet nog effekes.
    xx

• 05 December 2008 - 08:14

Henk En Derkje:

welkom thuis

• 05 December 2008 - 10:39

Dirk:

Alvast welkom terug en tot snel Arjen!