Buenos Dias - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Buenos Dias - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Buenos Dias

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

13 Maart 2008 | Argentinië, Buenos Aires

We zijn in Buenos Aires! Een mooi appartement en een warm welkom door Ana Maria Mulhlrad (onze huisbaas).
We waren te moe om echt enthousiast te reageren op wat ze ons liet zien. Maar zeg nou zelf: een zwembad op de begane grond en een dakterras met BBQ, niet slecht toch?!
Het is hier ongeveer twintig graden. Heerlijk warm dus.
Vanavond gaan we uit eten om te vieren dat dit 'onze' stad is de komende maand. Het voelt nog lang niet eigen... onder andere omdat iedereen hier spaans praat en 'soms' ook engels. En ons spaans echt basis van basis is (si, no belabberd dus). Ik hoop echt dat de taalcursus daar snel verandering in brengt.

Wil je één van ons mailen, kan dat: dagmarvanbeurden@yahoo.com of arjen.struijk@yahoo.com
In ons appartement zit een internetaansluiting. Deze maand is het dus nog super makkelijk om te mailen.

• 19 Maart 2008 - 20:49

Bas, Linda En Timo:

Hoi lieve Arjen en Dag,

We hebben het al heel de week over jullie gehad; 'hoe zou het met ze zijn'?
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, en wat een luxe appartement, wauw!

Bon suerto con tu espanol!

hier alles goed, Timo is lekker aan het tijgeren en de kamer aan het herontdekken

dikke kus en knuf

• 20 Maart 2008 - 09:14

Jeu En Marian:

sorry maar wij waren te laat om jullie heel fijn jaar toe te wensen een goede reis en veel plezier bij deze
    het ga je goed en zullen volgen wat jullie zo al doen in dit jaar
    jeu en marian