Onwijs bedankt - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Onwijs bedankt - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Onwijs bedankt

Door: Dagmar en Arjen

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

27 Februari 2008 | Nederland, Rotterdam

Feestgangers!
Onwijs bedankt voor het fantastische feest. Voor Arjen en mij was het een heel bijzondere dag/avond/nacht. We gaan jullie missen. Gelukkig hebben we nu foto's. Die gaan natuurlijk mee op reis. Toch wel fijn om een aandenken te hebben.
Iedereen die nog geen foto heeft ingeleverd: het kan nog (het liefst staande foto's). Doen hoor.

Verder willen we iedereen die er bij was bedanken voor zij/haar bijdrage aan het WNF project. Het eindbedrag maakte ons stil en dankbaar. Maar liefst 456 euro!!
Daar kunnen we een hele hoop boompjes voor planten.

Speciale dank voor de Unilever Foundation. Zij hebben ook nog eens geld beschikbaar gesteld voor het project. Het houdt maar niet op.

Waarom gaan we eigenlijk weg.... gelukkig komen we gewoon weer terug.

Zoen Arjen en Dagmar

• 27 Februari 2008 - 09:49

Dagmar:

Aanvulling op het bericht. Vertrekdatum, - tijd en vluchtnummer: woensdag 12 maart 11:20 uur United UA 947.

• 03 Maart 2008 - 15:30

Riki:

Fijn, een beetje compensatie voor het Bergerbos, al was dat maar 3,5 ha.
    Nu gaat het steeds dichterbij komen, het vertrek, maar jullie moeten je wel realiseren dat zoiets maar eenmalige is in jullie leven dus Genieten, want je leeft maar ene keer.En als alles goed is zien jullie iedereen weer terug, zelfs je ouders, dat was toen ik 32 jaar was wel anders,ik vind het wel fijn dat we zo een beetje kontakt houden en we zullen goed voor Ad en MIa zorgen, en als er iets is wat zij beter niet kunnen weten,en we kunnen helpen laat het ons weten. Hoije Jan en Riki

• 11 Maart 2008 - 16:45

Riki:

Lieve Dagmar en Arjen, en dan gaat het morgen gebeuren, een hele fijne reis en we vliegen in gedachten met jullie mee.

• 11 Maart 2008 - 21:08

Dagmar:

Hè hè. Morgen gaat het echt gebeuren. Na deze opruim marathon kunnen Arjen en ik niet wachten. Nou ja. Morgen eerst nog afscheid nemen van ouders en vrienden. Dat wordt wel even slikken/snikken.

Daarna wacht het grote avontuur. Buenos Aires. Here we come.

• 11 Maart 2008 - 22:10

Alfred :

Lieverds, prettige reis. Jammer dat we jullie niet meer hebben gezien.En nog bedankt voor de schroeven.....kunne wij nog offies doorklusseh ;-)

Dikke kus,

Taco en Alfred