Een nieuwe liefde - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Een nieuwe liefde - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Een nieuwe liefde

Door: Arjen en Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

26 Oktober 2008 | Argentinië, Mendoza

Een nieuwe liefde ... Mendoza.
Nou het is duidelijk dat Dagmar deze header heeft aangemaakt en niet ik. Beetje softie niet?

Maar Mendoza... de eerste ochtend bij aankomst om 6 uur! dachten we nog met een gewoon goed uitziende stad te maken te hebben. Aan het einde van de dag, na een bezoek aan het park met schitterend aangelegd meer, uitgestrekte bossen en weiden, bergketen met besneeuwde toppen op de achtergrond en natuurlijk wederom overheerlijke Argentijnse maaltijden begonnen we langzaamaan fan te worden. Dit kon wel eens meer worden dan slechts een one-night stand.

De volgende dag een half uurtje in de bus op weg naar de wijnvelden en bodegas. Ik meen me te herinneren uit de tijd dat ik als kleine jongen bij twee halfdronken ouders in Frankrijk achterin de auto zat, dat dat leuk is: bezoeken van bodegas. En ja hoor.. dat is heel leuk. Schitterende uitgestrekte wijnvelden, zelfs de grond ruikt hier lekker en... ook nog een chocolade museum. Ja, dat bedenken ze natuurlijk alleen in Mendoza.

De middag afsluiten met lekker stukje vlees en wat engelenplas (wijn met hemelse smaak) en ons vervolgens afvragend... wie had het idee om vanavond met de bus door te reizen naar Bariloche?