Verjaardag ver weg - Reisverslag uit Posadas, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Verjaardag ver weg - Reisverslag uit Posadas, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Verjaardag ver weg

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

18 April 2008 | Argentinië, Posadas

Jarig... raar om in een ander land ver weg van iedereen te zijn op een dag die ik normaal altijd met zoveel mogelijk familie en vrienden vier.

Iedereen die me kaartjes, mails en berichten heeft gestuurd.
Ik voel me hartstikke jarig.

Ontzettend bedankt!

Dikke zoen Dagmar

  • 21 April 2008 - 11:16

    Nadja:

    Wie is dat daar op dat paard?

  • 21 April 2008 - 11:57

    Nadja :

    geniet van je reis en kop op dippen zonder hips is echt niet lekker hoor.ook een dikke knuf van max en heb je mailtjes gehad van ilse ze zou je geregeld een mailtje sturen
    dikke kuzzzzzzzzzzzzz nadja

  • 22 April 2008 - 09:20

    Annelieke:

    Beetje laat, maar ik heb vrijdag wel aan je gedacht! Alsnog van harte gefeliciteerd. Leuk om weer even op jullie site gezien te hebben wat voor spannende avonturen jullie beleven. Geniet ervan en pas goed op jezelf en elkaar! Liefs, Annelieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen en Dagmar

Mail ons op: dagmarvanbeurden@yahoo.com of arjen.struijk@yahoo.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 74630

Voorgaande reizen:

12 Maart 2008 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: