Torres del Paine - Mekka der bergbeklimmers - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Torres del Paine - Mekka der bergbeklimmers - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Torres del Paine - Mekka der bergbeklimmers

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

17 November 2008 | Chili, Puerto Natales

Hola trouwe dagboeklezers,
We zijn in Puerto Natales! Weer in Chili en deze keer in het Mekka der bergbeklimmers.

Gisteren en vandaag hebben we besteed aan het verzamelen van informatie, materiaal en eten... vooral veel eten. Vanaf morgen trekken we namelijk voor vijf dagen Torres del Paine in. Deze keer gewapend met regenbroek... om taferelen zoals in Chiloé (nat tot op het bot) te voorkomen. En nu maar hopen dat de tent (van Paraguayaanse makelij) tegen de enorme windvlagen kan. We gaan het zien!

Over een paar dagen hier dus nieuwe foto´s van prachtige uitzichten en besneeuwde bergtoppen.

Iets waar Arjen en ik persoonlijk geen genoeg van kunnen krijgen...
Hoewel het wel genoeg zal moeten zijn. Met het einde van de wereld in zicht, komt er namelijk ook een einde aan onze reis door Latijns-Amerika. Op 6 december hebben we weer Nederlandse grond onder onze voeten. Het lijkt ons echt heerlijk iedereen weer te zien en te spreken.

Tot binnenkort dus!

• 19 November 2008 - 11:00

Asli:

Wat gaaf dat jullie nu al terugkomen! Tot snel en geniet er nog even van!
    liefs

• 19 November 2008 - 12:04

Leonie:

Hi !

Dagmar, ik ben een trouwe lezer, maar heb weinig gereageerd tot nu toe.
    Erg Leuk om jullie avonturen te lezen. Maar Torres del Paine, daar gaat mijn hart toch weer sneller van kloppen ! Geniet ervan, die 5 dagen vliegen om maar zijn zeker weten prachtig !

groet Leonie