De kogel is door de kerk - Reisverslag uit Resistencia, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu De kogel is door de kerk - Reisverslag uit Resistencia, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

De kogel is door de kerk

Door: Arjen en Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

12 September 2008 | Argentinië, Resistencia

Nou de kogel is door de kerk!

We gaan morgen op reis en zonder auto! Het is een hard gelag, maar hoewel de auto uiteindelijk gemaakt lijkt te zijn, hebben we het geloof in het beestje verloren. We wilden jullie enkele foto's van het beestje natuurlijk niet onthouden!!!

Ja, het lijkt een prima auto... dat dachten wij ook.

We vertrekken morgen met de bus naar Argentinie om via een schitterende reis om het instabiele Bolivia heen naar Peru te vetrekken.

De komende tijd dus even geen direct beschikbare skype en internetverbinding maar weer ouderwets koffie drinken in internetcafe's!

Dagmar & Arjen

• 13 September 2008 - 09:10

Ravi En Monica:

Ha die Arjen en Dagmar,

Wat een toestand he, met die auto! Was het mannetje die de problemen constateerde ook degene die het wel zou oplossen? :-) Anyway, heel veel plezier op jullie rondreis en geniet van alles om jullie heen. Bij ons begint het ook weer te kriebelen...

Groeten uit het Haagse!

• 14 September 2008 - 08:29

Henk En Derkje:

Jammer maar gaat nu wel een heel andere reis worden met contacten die er anders niet zouden zijn. Take care of yourself!! Henk en Derkje