Tweede week vakantie - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Tweede week vakantie - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Tweede week vakantie

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

19 Juli 2008 | Paraguay, Asunción

Hè hè het is zaterdag en de vakantie is weer voorbij!

Vanaf maandag gaan de Dequeni kinderen weer naar hun scholen en zijn ze maar halve dagen bij Dequeni. Het wordt dus weer relatief rustig voor ons, omdat het aantal kinderen per dagdeel nog maar 40-45 is.

Deze week is echt voorbij gevlogen.
Maandag en dinsdag ben ik druk geweest met de voorbereiding van ons bezoek aan de dierentuin/botanische tuinen. Ik heb twee boekjes gemaakt met tekeningen, puzzels en andere opdrachten met natuurlijk als thema dieren. Verder hebben we wat spelletjes verzonnen die we kunnen doen om de kinderen tijdens de lunch in de dierentuin te vermaken. Pictionary, doe een dier na en een verhaal over een grote schildpad die daar leeft.

Woensdag was het zover en zijn we de hele dag in de dierentuin geweest. Heerlijk zonnig weer en 120 uitgelaten kinderen. Omdat er in de dierentuin niet echt tijd en plek was om met de boekjes te werken, hebben we dat donderdag alsnog bij Dequeni gedaan. Ook hebben we van wol beesten gemaakt. Met deze beesten als grappig resultaat.

Gisteren moesten de docenten een dagje naar cursus. Voor mij dus een dag om bij te komen en te relaxen. Dankzij het mooie weer heb ik volop van het zwembad en de zon genoten.

Weer een week voorbij. Nog maar een maandje Paraguay. Wat gaat de tijd snel.

  • 20 Juli 2008 - 07:38

    Mia:

    jemie wat een leuke kleurrijke beestjes hebben jullie daar gemaakt. vooral die vlinder, je weet ik heb iets met vlinders. fijn dat je ook weer een dag kon ontspannen.

  • 01 Augustus 2008 - 12:09

    Riki Van Lin:

    Wat een leuke beestenboel, ik heb ook weer een koninginnepage in onze tuin gezien, en vorig jaar zag ik die dus niet, goed he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjen en Dagmar

Mail ons op: dagmarvanbeurden@yahoo.com of arjen.struijk@yahoo.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 74770

Voorgaande reizen:

12 Maart 2008 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: