Een memorabele dag: Paraguay - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu Een memorabele dag: Paraguay - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

Een memorabele dag: Paraguay

Door: Dagmar & Arjen

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

21 April 2008 | Paraguay, Asunción

Daar zaten we dan in het centrum van Asuncion, terwijl de stad om ons heen afgebroken werd!

Gisteren heeft voor het eerst in 70 jaar een niet regerende partij de verkiezingen gewonnen. En dat was reden voor een feestje... precies op de plek waar wij een terras hadden uitgezocht.

Toeterende auto's, veel vlaggen en harde muziek. Huilende mannen, juichende vrouwen en uitgelaten kinderen. Indrukwekkend.

Toen het wat al te gezellig werd, hebben we het feestje aan de paraguayanen gelaten en een rustigere plek opgezocht.

Daarna toch maar een taxi naar huis genomen.... het bleef onrustig 's nachts(veel vuurwerk en drank).

Un gran dia para Paraguay!

Omdat we de camera maar even in de tas hebben gelaten, een kleine selectie van al het schoons dat we in Reserva Ibera zagen!

• 21 April 2008 - 18:35

Nadja:

fijn dat het zo goed bevalt de reis wel voorzichtig met alcohol en vuurwerk

• 21 April 2008 - 19:34

Nadja :

mama mailt je nog later deze dag

• 21 April 2008 - 19:35

Nadja:

deze week

• 21 April 2008 - 20:01

Asli:

Hai Dagmar en Arjen,
    Gaaf om die foto's te zien en wat vliegt de tijd! Nog een leuke verjaardag gehad?

xxx

• 22 April 2008 - 05:51

Machieleke:

IK MIS JULLIE ZOOOOOOOOOO!!!!!
    Ik ben wel blij dat jullie volgende week weer even een weekje in Nederland zijn!!!

Tot dan!!!!

Machiel

• 22 April 2008 - 07:20

Dirk:

Lijkt me inderdaad indrukwekkend, midden in het verkiezingsfeest! Gisteren wat beelden op TV gezien, inderdaad een grote / grootse dag.
    Ook indrukwekkende natuurfoto's... gaaf hoor!

• 22 April 2008 - 11:51

Schreuder:

Hallo wereldburgers,
    Fijn te lezen en te zien dat het goed gaat. We genieten mee vanuit een zonnig Oldebroek. Hartelijke groet. Henk en Derkje.

• 08 Augustus 2008 - 22:16

Alfred:

Wanneer zien we nu dat ze worden opgegeten door een grote katachtige :-( ;-)