San Telmo, Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu San Telmo, Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Arjen en Dagmar - WaarBenJij.nu

San Telmo, Buenos Aires

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Dagmar

20 Maart 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Buenos Aires... ademt nostalgie met mooie oude huizen en oude auto's. Een zondagmiddagje 'shoppen' op de antiekmarkt levert deze beelden op. Proef je het sfeertje al?

Voordat je denkt dat we alleen maar de toerist uithangen. We hebben net vier dagen intensieve spaanse les achter de rug. Vanaf morgen is het hier Pasen. Even bijkomen en alle woordjes een plek geven in onze hoofden. Feliz Pascua!

• 20 Maart 2008 - 23:15

Annelieke:

Mooie plaatjes! Doet me een klein beetje het sfeertje aan Lissabon denken, Dagmar. Zal in het echt wel weer heel anders zijn, maar toch. Geniet van de Paas-dagen! Liefs, Annelieke

• 21 Maart 2008 - 07:33

Maaike:

die tango op straat: geweldig!
    Ik zit hier voor mijn 4e dagje nog onwennig te zijn op de nieuwe klus. En het is uitgestorven (Goede Vrijdag) :-)

Geniet lekker van de Paasdagen! (In Spanje is dat toch Samana Santa? Maar bij jullie kennelijk niet?)

liefs Maaike

• 21 Maart 2008 - 09:41

Meriam:

liep even achter, maar ben weer helemaal bij, wat een plaatjes! geweldig! genieten dus! liefs, meriam

• 22 Maart 2008 - 09:08

Karen:

He Dagmar,
    Volgende keer foto dat jullie ad tango zijn!! Ziet er leuk en herkenbaar uit.
    Bankbiljet al uitgegeven???
    Mijn opdracht bij MAS eindigt ook bijna,wel beetje met pijn in het hart.Maar project draait goed en volgende week komt Tessa terug.Daarna naar Bali/Flores,erg veel zin in.
    Heb trouwens nog vraag;jij vertelde van vriend die als financieel planner begonnen was;ik zoek zon type dus miscchien wel leuk. Als je het voorhanden hebt graag zijn gegevens naar. k.m.hauber@wanadoo.nl.

Veel plezier,inspiratie daar voor jullie!
    Karen

• 23 Maart 2008 - 07:25

Mama:

Nou ik zie het al de zon schijnt en je bent al in de mood for dancing. Op deze koude maar zonnige paasmorgen, ooit werd jij op paaszondagochtend geboren,wensen papa, nadja en ikke jullie fijne paasdagen toe. Leuke foto,s, de zon en de warmte spatten ervan af. Zoen mam.

• 26 Maart 2008 - 16:17

Riki:

Mooie foto's, eigenlijk moesten ze met geluid en geur zijn voor de juiste sfeer.
    Ik heb vanmiddag weer mee geholpen aan de lammetjes middag, en natuurlijk een lammetje geboren zien worden, we hebben pasen in de sneeuw gevierd,is weer wat anders als kerst zonder sneeuw!
    Succes met jullie spaanse les en tot Hoije..................

• 30 Maart 2008 - 06:30

Linda:

Hoi hoi,

Wauw, wat een mooie foto's en lekker zonnig... heerlijk. Lijkt inderdaad een beetje op Lissabon.
    Zit nu achter de compu terwijl Bas lekker mag uitslapen en Timo in de box ligt te stinken (ahum) zal dus snel dat mannetje gaan verschonen.

kus en lekkere zondag!

Linda

• 01 April 2008 - 09:42

Ben Toorenburg:

ola,ziet er allemaal goed uit ook de plannen.Ik zag laatst eeen programma over Buenos Aires en toen viel me al op hoe mooi de gebouwen zijn. Mooi huis met zwembad zeg . Heel veel succes en veel plezier. buenos dias.